Mark Davenport

Mark Davenport

Kierownik Działu Rozwoju Biznesu

LinkedIN

Odpowiedzialny za identyfikację nowych partnerów i włączanie ich w sieć Catalyst Global

Mark pracuje w branży teambuildingowej od ponad 25 lat i pozostaje pasjonatem zaangażowanym w korzyści płynące z teambuilding, aby zaangażować pracowników i osiągnąć sukces organizacyjny.
Po przepracowaniu wszystkich ról w branży teambuilding mogę podejść do mojej roli Kierownika Działu ds. Rozwoju Biznesu z dużym doświadczeniem i szeroką, wszechstronną wiedzą o wszystkich sprawach. W szczególności jestem odpowiedzialny za identyfikację nowych potencjalnych partnerów i ułatwienie ich włączenia do sieci Catalyst Global. Sukcesy obejmują współpracę z dyrektorem generalnym Catalyst Global, Guyem Bakerem, w celu przekształcenia Catalyst Global w aktualnego lidera rynku globalnego w teambuildingu z siecią 30 licencjobiorców w 43 krajach.

Bardzo zależy mi na rozwoju produktu, prowadzeniu i koordynowaniu wszystkich funkcji badawczo-rozwojowych produktu, aby zapewnić, że linia produktów Catalyst Global będzie nadal wiodąca w branży pod względem wyrafinowania; a eventy dobrze zaprojektowane i dostosowane do aktualnych trendów i potrzeb przemysłu.

Specjalności:

  • Bogate doświadczenie praktyczne i zrozumienie wszystkich aspektów teambuildingu
  • Zainteresowanie i wiedza z zakresu psychologii biznesu i nauki o zachowaniu człowieka w celu osiągnięcia skutecznych i trwałych wyników zarówno dla jednostek, jak i organizacji.
  • Opracowywanie planów rozwoju biznesowego, projektowanie i wdrażanie procesów wspierających rozwój biznesu, poprzez definiowanie klientów i rynku.
  • Ułatwienie rozwoju biznesu poprzez współpracę z pracownikami i partnerami Catalyst Global
  • Budowanie i utrzymywanie kontaktów na wysokim szczeblu z obecnymi i potencjalnymi partnerami oraz innymi partnerami biznesowymi i projektowymi.
  • Doprowadzanie perspektyw do podpisywania umów (w tym identyfikacja nowych partnerów i rynków, opracowywanie podejść do rynku, identyfikowanie potencjalnych klientów, przygotowywanie propozycji itp.)
  • Identyfikacja potrzeb rynku i projektowania, kreatywnych i innowacyjnych rozwiązań w zakresie teambuildingu
  • Articles by this Author