Dunnhumby Food Truck Challenge ​

Wspólne i innowacyjne wyzwanie dla Dunnhumby

Opublikowano 1 cze 2019

Coroczne spotkanie poza miejscem pracy firmy Dunnhunby odbyło się od 9 do 11 Listopada w Crowne Plaza w Jaipur w Indiach. Była to jedyna okazja w roku, aby cały zespół spotkał się razem. Zespół liderów Dunnhumby szukał pasjonującego i pamiętnego programu, który spowodowałby u pracowników poczucie jedności ze sobą nawzajem i w organizacji. d'frens, lider rynku teambuildingowego w Indiach i licencjobiorca Catalyst Global w tym regionie został zaproszony do opracowania i dostarczenia eksperymentalnej aktywności, która byłaby ukierunkowana na główne cele Dunnhumby.

Cele w skrócie

  • Praca zespołowa
  • Współpraca międzyhierarchiczna
  • Wzajemny szacunek
  • Duch przedsiębiorczości
  • Zbiorowe myślenie kreatywne
  • Opracowanie strategii współpracy
  • Grupowe podejmowanie decyzji
  • Dynamika zespołu

 Dunnhumby Food Truck Challenge

W trakcie dnia

W słoneczne popołudnie 10-tego Listopada, na trawnikach Crowne Plaza Jaipur 300 uczestników, podzielonych na zespoły liczące 20 osób, wzięło udział w aktywności teambuildingowej "Food Truck Challenge", koncepcji opartej na najszybciej rozwijającej się koncepcji biznesowej.

Zespoły otrzymały koperty zawierające streszczenie tego, czego mogą oczekiwać od nich przedsiębiorcy Food Tracków.
Obejmowały one konkretny składnik podstawowy, czas posiłku, jaki byłby serwowany, lokalizację food trucka i profil klientów.

 Dunnhumby Food Truck Challenge

Mając tylko 45 minut na opracowanie strategii, zespoły rozpoczęły planowanie swojego biznesu od podstaw. Znając założenia, role i obowiązki zespoły podzieliły się na pracujące wspólnie grupy. Niektóre z nich budowały i projektowały food truck, a inne tworzyły i opracowywały plan marketingowy. W tym czasie spiżarnia została otwarta, a kucharze gromadzili potrzebne składniki i przygotowywali się do gotowania potraw.

W końcowych 45 minutach wydarzenia zespoły prezentowały swoje potrawy wraz z planem marketingowym i streszczeniem ich marki. Sędziowie ogłosili następnie zwyciezców, kierując się kilkoma kryteriami.

 Dunnhumby Food Truck Challenge

Rezultaty

Całe wydarzenie zostało okrzyknięte wielkim sukcesem, a w trakcie niego uczestnicy byli w pełni zaangażowani. Wydarzenie zachęciło uczestników do nieszablonowego myślenia i zrozumienia ważności innowacji i kreatywności, co było jasno demonstrowane poprzez różnorodność prezentowanych potraw. Nauczyli się oni w praktyce o planowaniu i wybieraniu strategii jako zespół, decydując o menu i prezentując końcowy produkt sędziom.

 Dunnhumby Food Truck Challenge

Idea The Food Track pomogła zjednoczyć uczestników, prezentując prawdziwy duch współpracy w organizacji. Zajęcia wymusiły na ludziach właściwą współpracę, w której byli oni od siebie zależni, dzięki zróżnicowanym zadaniom takim jak rozdzielanie zasobów, przydzielanie odpowiedzialności, dzielnie się informacjami i najlepszymi praktykami oraz skupianie się na wspólnym celu. Pomogło to także uczestnikom zrozumieć ogrom tego, co są w stanie osiągnąć, jeśli będą współpracować i dobrze pracować razem, Ostatecznie aktywność pozostawiła ich z poczuciem spełnienia, dumy i przynależności.

Wszystkie opinie klientów