BNZ Ocenia Wydajność w Situation Room

Opublikowano 1 cze 2019

Cele

The Bank of New Zealand szukał symulacji biznesowej, którą mógłby włączyć do aktualnego centrum oceny jako część wewnętrznego procesu rekrutacji. The Bank of New Zealand jest jedną z przodujących w Nowej Zelandii Instytucji Bankowych od momentu jej powstania w 1861 r. Centrum oceny ma na celu ocenę wybranych kandydatów, biorąc pod uwagę kilka komponentów, takich jak indywidualne rozmowy, prezentacje grupowe oraz te w środowisku zespołu. Program musiał dać oceniającym możliwość obserwowania uczestników, a także dać możliwość dyskusji, samooceny i opiniowania.

Rozwiązanie

W ciągu dnia 24 delegatów uczestniczyło w eksperymentalnym ćwiczeniu The Situation Room podczas dwóch oddzielnych posiedzeń. The Situation Room, opracowany przez nowozelandzkich partnerów Catalyst Global, Team Up Events, jest jednym z najnowszych, nowatorskich eventów biznesowych. Zespoły, skupione na pojawiającej się globalnej sytuacji, mają za zadanie ocenić i reagować na aktualizowane w czasie rzeczywistym filmy, aby zapewnić dokładne informacje „Co, Gdzie, Kiedy i Kto” w scenariuszu nielegalnego handlu.

Situation Room został zaprojektowany, aby stymulować i rzucać wyzwania myśleniu pod presją czasu i w stresującym środowisku, obejmując następujące kluczowe cele nauczania:

  • Komunikacja krzyżowa: Wzmacnianie indywidualnych ról i ich poziomów, aby zjednoczyć się w kierunku wspólnego celu i osiągnąć sukces dzięki jasnej, zwięzłej i skoordynowanej komunikacji.
  • Sprawne myślenie: Zachęcanie i docenianie szybkości i elastyczności, nie tylko aby identyfikować i dostosowywać się do bardziej wydajnych i skutecznych sposobów pracy, ale także zrozumieć, że droga na „dziś” może być zupełnie inna niż „jutro”
  • Sytuacyjny Leadership: Określenie zachowań wymaganych w kontekście grupy i środowiska w celu wdrożenia stylu leadership, który najlepiej odpowiada celom i okolicznościom danego zadania.

Po upływie czasu programu uczestnicy zostali przeprowadzeni przez ewaluację zespołu, aby zastanowić się nad wynikami, a następnie zostali zaproszeni do omówienia z resztą grupy wyniesionej z tego doświadczenia nauki.

Rezultat

The Situation Room zapewnił oceniającym osobom z BNZ wnikliwą możliwość obserwowania zarówno cech indywidualnych, jak i zespołowych, cech charakterystycznych i oczywiście wyników poprzez formę grywalizacji. Wspólne punkty dyskusji podkreślone przez uczestników odnosiły się do potrzeby skoordynowanego podejścia do zarządzania wieloma zmiennymi podczas tego wydarzenia. Uczestnicy zdali sobie sprawę, że pojawiło się zbyt wiele informacji dla jakiegokolwiek członka zespołu, aby je zrozumieć. Zauważyli oni również, że czas na ocenę zmieniającego się krajobrazu sytuacji był ograniczony. Aby cały zespół mógł skutecznie zrównoważyć prędkość z dokładnością, musieli oni szybko i wydajnie przydzielać role i zadania. Program był ogromnym sukcesem zarówno dla oceniających, jak i uczestników.

Wszystkie opinie klientów