Bank Yahav współpracuje i staje się kreatywny

Opublikowano 30 maj 2019

Streszczenie

Bank Yahav, lider rynku produktów i usług finansowych w Izraelu szukali kreatywnej aktywności teambuildingowej na ich coroczną konferencję, która odbyła się w Royal Beach w Eilat w Izraelu.

Kluczowe cele

  • Zabawa i angażowanie
  • Wywieranie dużego wpływu
  • Wspólne, kreatywne i innowacyjne myślenie
  • Poprawa skutecznych umiejętności komunikacyjnych
  • Dynamika zespołu

Eksperymentalna, zespołowa aktywność Blockbusters, w której zespoły zmieniają wiadomości firmy lub tematy konferencji na dynamiczne, przyciągające uwagę zwiastuny filmowe została wybrana na tę okazję.

blockbusters creative team building activity

Co się wydarzyło w ciągu dnia?

Uczestnicy weszli do pokoju konferencyjnego, który został udekorowany rekwizytami i kolorowymi kostiumami niczym Hollywódzki plan filmowy. Zespoły dowiedziały się, że będą musiały stworzyć zwiastun filmowy na podstawie konkretnego tematu, z przejrzystą fabułą, odpowiednim tłem muzycznym i tłem zawierającym krajobraz Eilat.

Aktywność rozpoczęła się i każdy zespół rozpoczął planowanie i tworzenie storyboardów dla ich zwiastuna filmowego. Zdecydowali oni także o rolach i przydzielonych odpowiedzialnościach. Następnie uczestnicy przebrali się w kostiumy pasujące do wybranego przez nich tematu. Przez kolejne półtorej godziny zespoły zajęły się produkcją zwiastuna filmowego, zawierając w nim elementy reżyserii, fotografii, aktorstwa, edycji i scenopisania. W finale zabawy zespoły kończyły edytowanie ich zwiastuna i przedstawiały go do oceny.

Po krótkiej przerwie uczestnicy powrócili do pokoju na finałową ceremonię rozdania Oscarów. Uczestnicy oglądali zwiastuny przygotowane przez każdy zespół z wielkim rozentuzjazmowaniem i dumą, a także doceniali sukces osiągnięty dzięki współpracy. PO obejrzeniu wszystkich zwiastunów uczestnicy głosowali, aby wybrać najlepszy z nich, a zwycięzca został ogłoszony.

blockbusters oscar ceremony team building israel

Rezultat

Blockbusters był wielkim sukcesem. Uczestnicy nawiązali kontakty i nauczyli się o sobie nawzajem poza biurem poprzez zabawną i pamiętliwą aktywność. Uczestnicy wskazali jak w ograniczonym czasie, jaki mieli, musieli nauczyć się szybko współpracować i komunikować się ze sobą. Tworzenie zwiastuna filmowego wymagało kreatywnego i innowacyjnego myślenia oraz nałożyło presję na dynamikę zespołu. Wszyscy uczestnicy byli zajęci od startu do zakończenia zabawy. Wszyscy, którzy wzięli udział, przyznali, że było to świetne doświadczenie, które zapamiętają do końca życia.

Wszystkie opinie klientów