Stwórz zwracający uwagę zwiastun filmowy, aby podkreślić kluczowy przekaz
W Blockbusters każdy zespół otrzymuje drukowane przewodniki
wyjaśniające techniczne aspekty tworzenia zwiastuna, zestaw rekwizytów i
tablet. Tablet posiada cyfrowy szablon ze stałymi elementami; ścieżką dźwiękową, miejscem na video (które muszą nagrać lub zdobyć), a także
pustymi tytułami, które muszą wymyślić. Gwarantuje to, że końcowy film jest
wysokiej jakości i wygląda profesjonalnie.
Ich wyzwaniem jest sprawienie, by zwiastun był adekwatny, a uczestnicy nauczą się, że
wymaga to przezorności, planowania i fachowej realizacji, a także
najwyższej wiary w siebie! Każdy zespół otrzymuje inny temat, co
zapewnia dużą różnorodność w trakcie oglądania wspólnie końcowych projektów.
W wyzwaniu Blockbusters zadaniem zespołów jest przeniesienie kluczowego przekazu firmy w zwracający uwagę zwiastun filmowy, który pozbędzie się nieładu i uchwyci esencję problemu. Blockbusters odzwierciedla rzeczywisty świat tworzenia filmu wraz z jego deadlinami, wysokimi oczekiwaniami i presją.
Uczestnicy uczą się, że przejrzystość i skupienie pomagają w procesie twórczym i znacznie ułatwiają realizację założonego zadania. Wiele różnych ról; technicznych, pisarskich i aktorskich wymagają dużej różnorodności umiejętności i osobowości, a zespoły muszą odpowiednio zarządzać swoimi zasobami ludzkimi. Czasami wcielanie się w róle, których nie widać na pierwszy rzut oka w zespole.
Nasze zespoły były bardzo kreatywne, gdy stawiały czoła temu interesującemu i skomplikowanemu wyzwaniu. Ostateczny wynik uchwycony na zawsze przez kamerę podkreślił różnorodność zespołów i wzmocnił wartości naszych firm.
Pracownicy przodującej firmy zajmującej się produktami i usługami finansowymi tworzą zwiastuny filmowe na podstawie tematów konferencji.