catalyst team building harmonica harmony

Zespół sprzedażowy firmy HP czuje się pobudzony i zintegrowany

Opublikowano 4 lip 2017

Jako część Konferencji Inauguracyjnej na temat Sprzedaży HP w Pekinie gigant branży informatycznej, firma HP, wzięła udział w wyjątkowym energizerze konferencyjnym o nazwie Harmonica Harmony. Te zajęcia z budowania zespołu oparte na muzyce zapewniły wysokoenergetyczne doznania, które były konieczne, aby dokonać przemiany ogromnego zespołu składającego się ze 150 uczestników poprzez granie na harmonijkach ustnych.

Muzyka ma wyjątkową moc do przemieniania jednostek i zespołów.

Pogląd, że muzyka jest wrodzonym talentem jest szeroko rozpowszechniony. Nacisk położono na to, aby uczestnicy pracowali jako zespół i uczyli się od siebie nawzajem, aby wykonywać wspaniałą muzykę. Grupa rozpoczęła zajęcia od wykonywania prostych ćwiczeń oddechowych, aby upewnić się, że łatwo poradzą sobie z harmonijką ustną i nie dostaną zadyszki.

Następnie uczestnicy przeszli do nauki podstaw gry na harmonijce ustnej i poprzez poleganie na sobie nawzajem w celu wzajemnej pomocy byli w stanie przejść do bardziej ambitnych zadań. Pod koniec krótkiej serii ćwiczeń cała delegacja osiągnęła punkt kulminacyjny uczestnicząc w zmasowanej sesji improwizacji muzyki harmonijkowej, tworząc wibrujące energią nowe pomysły oraz wspaniałą pracę zespołową.

Należy pamiętać, że te zajęcia dosłownie usuwają wszelkie domniemane ograniczenia, które mogą być pokonane dzięki dobrej współpracy zespołowej, komunikacji oraz przekonaniu, że wszystko jest możliwe.

„Organizowałem wiele zajęć z budowania zespołu, ale „Harmonica Harmony” jest naprawdę wyjątkowym doświadczeniem. Są to doskonałe konferencyjne zajęcia z przełamywania lodów i perfekcyjna aktywność, aby pobudzić dużą grupę ludzi. Większość uczestników nigdy nie grała na harmonijce ustnej, jednak uczestnicy poradzili sobie, aby wystąpić jako „orkiestra harmonijkowa” pod koniec sesji. Zajęcia te pokazały, że dzięki świetnej pracy zespołowej można osiągnąć wspaniały sukces”.

Organizator w HP, Paul Sim, Design & Marketing Pte Ltd. HP

Wszystkie opinie klientów