Off-site, Away Days i inne spotkania firmowe

Off-site, Away Days i inne spotkania firmowe dają sposobność do nawiązywania kontaktów i budowania więzi między pracownikami.

Spotkania typu Off-site, Away Days i inne wyjazdy firmowe najbardziej zapadają w pamięć, gdy wytrąca się ludzi z biurowej rutyny. Eventy, na których zbyt duży nacisk kładzie się na edukację, mogą wydawać się zbyt ciężkie i poważne. Jeśli postawimy tylko na rozrywkę i zabawę, decydujący o budżecie wyjazdowym menedżerowie mogą mieć poczucie zbyt lekko wydanych pieniędzy. Jak znaleźć złoty środek? Każdy wyjazd odpowiada na konkretne cele, ma swój budżet i wymaga zazwyczaj dalszych działań po wydarzeniu. Spędzanie czasu ze współpracownikami, doświadczanie czegoś nowego i dążenie do wspólnego celu pozwala budować więzi zespołowe i przynosi wiele korzyści biznesowych.

Taki wyjazd oczywiście nie rozwiąże wszystkich problemów w Twojej firmie, ale odpowiednie działanie, dostosowane do konkretnych wyzwań i będące częścią większego projektu - na pewno pomoże. Przed skonsultowaniem się z nami ustal więc cele, liczbę uczestników, ich ogólną charakterystykę, umiejętności i role w firmie. Te informacje pomogą dobrać odpowiedni program. Im więcej informacji uzyskamy, tym bardziej adekwatna będzie nasza propozycja. Upewnimy się, że zajęcia są rzeczywiście integrujące, a nie tylko nastawione na fizyczną aktywizację grupy. Postaraj się, aby frekwencja była jak najwyższa. Pamiętaj, że ludzie często mają obawy przed team buildingiem, więc upewnij się jeszcze przed wydarzeniem, że wszyscy są świadomi tego, czego się od nich oczekuje. Wersja budżetowa wyjazdu wymaga szczególnej koordynacji szeregu usług, transportu, wyżywienia i części programowej. Spójrz na to realistycznie, miej na względzie koszty całościowe i połóż nacisk na stosunek nakładów do efektów, a nie na drogie i nic nie wnoszące ozdobniki.

Działania post-eventowe. Zasięgnij informacji zwrotnej po wydarzeniu, aby ocenić wartość spotkania. Uwzględnij robienie zdjęć lub kręcenie filmu z wydarzenia, aby pozostała po nim pozytywna pamiątka. Nie traktuj wyjazdu jako jednorazowego spotkania. Zespoły, które się lubią, będą chciały spotykać się bardziej regularnie i będą cieszyć się ze współpracy, co ostatecznie przełoży się pozytywnie na wynik finansowy firmy.

Przejrzyj sekcję opisującą powiązane popularne programy.
Potrzebujesz pomocy w podjęciu decyzji? A może szukasz czegoś innego?

Skontaktuj się z nami