Brand National

Badaj markę, misję, wizję i wartości, tworząc tożsamość fikcyjnego kraju.

2 - 3 godziny
W pomieszczeniach zamkniętych
Sprzyja zdrowej rywalizacji
30 - Nieograniczone

Przebieg gry

Brand National to kreatywne i zabawne ćwiczenie z zakresu team building, które bada problemy marki i tożsamości, rzucając delegatom wyzwanie stworzenia narodowej marki tożsamości od podstaw. Zespoły wymyślają swoje kraje na podstawie podanego im zestawu cech narodowych. Drużyny definiują i tworzą elementy, które będą identyfikować ich naród - nazwę kraju, flagę, hymn, taniec i strój narodowy. Event kończy się wysokiej energii pokazem, w stylu Eurowizji, w którym każdy naród prezentuje pierwszy raz swoją nową tożsamość poprzez choreografowany występ z flagami, piosenką, tańcem i strojem narodowym.

Wnioski rozwojowe

Podobnie jak narodu, misja firmy, wizja i wartości są podstawą każdej organizacji. Kultura korporacyjna, przekonania i zachowania pracowników są przejawem wartości firmy, ale często są implikowane niekonkretnie.

Brand National to świetny sposób na zbadanie znaczenia kultury firmy i tego, jak daleko jej wpływ wykracza poza logo firmy, aż po zachowanie każdego członka organizacji.

Poproś o wycenę