Brand National

Badaj markę, misję, wizję i wartości, tworząc tożsamość fikcyjnego kraju.

2 - 3 godziny
W pomieszczeniach zamkniętych
Sprzyja zdrowej rywalizacji
30 - Nieograniczone

Przebieg gry

Brand National to kreatywne i zabawne ćwiczenie z zakresu team building, które bada problemy marki i tożsamości, rzucając delegatom wyzwanie stworzenia narodowej marki tożsamości od podstaw. Zespoły wymyślają swoje kraje na podstawie podanego im zestawu cech narodowych. Drużyny definiują i tworzą elementy, które będą identyfikować ich naród - nazwę kraju, flagę, hymn, taniec i strój narodowy. Event kończy się wysokiej energii pokazem, w stylu Eurowizji, w którym każdy naród prezentuje pierwszy raz swoją nową tożsamość poprzez choreografowany występ z flagami, piosenką, tańcem i strojem narodowym.

Wnioski rozwojowe

Podobnie jak narodu, misja firmy, wizja i wartości są podstawą każdej organizacji. Kultura korporacyjna, przekonania i zachowania pracowników są przejawem wartości firmy, ale często są implikowane niekonkretnie.

Brand National to świetny sposób na zbadanie znaczenia kultury firmy i tego, jak daleko jej wpływ wykracza poza logo firmy, aż po zachowanie każdego członka organizacji.

Rekomendacje

Pokochaliśmy Brand National. Jest to lekki, zabawny sposób patrzenia na to, jak ważni są nasi ludzie dla kultury i sukcesu naszej firmy!

Future Vision

Poproś o wycenę