Peak Performance

Zespoły pracują, wspólnie kierując wyprawą na szczyt Mount Everest.

1.5 - 3 godziny
W pomieszczeniach zamkniętych
Sprzyja zdrowej rywalizacji/ Sprzyja współpracy
8 - Nieograniczone

Przebieg gry

Podczas 20-dniowej wyprawy zespoły zamierzają poprowadzić swoich klientów na szczyt Mount Everest, a następnie bezpiecznie wrócić do bazy. Muszą oni wziąć pod uwagę szereg czynników, w tym poziom sprawności fizycznej klienta, pogodę, najlepszą drogę na szczyt, aklimatyzację, wykorzystanie tlenu, rozkładanie namiotów i strategię przechytrzenia innych drużyn w celu wygrania gry. Kluczowe informacje są dostarczane na tablet każdego dnia wyprawy. Zespoły ścigają się pomiędzy sobą, podejmując szybkie, ale inteligentne i trzeźwe decyzje. Ze względu na ograniczoną przestrzeń w każdej ze stref wysokości, zespoły, które się ociągają, zostaną zepchnięte mniej idealną ścieżkę lub nie będą mogły się ruszyć!

W miarę upływu czasu zespoły podejmują serię aktywnych wyzwań, w tym pakowanie namiotów pop-up na czas, zakładanie uprzęży z zasłoniętymi oczami i wypychanie śpiwora. Zespoły muszą również zdecydować, co ich przewodnik będzie musiał nieść ze sobą - namioty, tlen i / lub klienta. Klienci zdobywają punkty dla swojej drużyny, gdy poruszają się wyżej w kierunku szczytu góry, ale jeśli nie wezmą odpowiednich zapasów, ryzykują chorobą aklimatyzacyjną i potencjalnie także śmiercią.

Wnioski rozwojowe

Peak Performance to emocjonalnie porywające ćwiczenie do nauki, które zostało zaprojektowane, aby zmienić zrozumienie i stosunek ludzi do wielu aspektów ich życia biznesowego i ich przyjemności.

Badania pokazują, że grywalizacja pozwala uczestnikom uczyć się w krótszym czasie i uzyskiwać trwałe rezultaty dzięki wykorzystaniu zajmujących tematów, elementów dotykowych oraz zabawowych, a także odpowiednich połączeń pomiędzy uczestnikami a ich środowiskiem biznesowym. Stało się to powszechnie akceptowanym sposobem poprawy uczenia się i rozwoju w miejscu pracy.

Po zakończeniu udziału w tym team buildingowym ćwiczeniu, uczestnicy wykorzystują obserwację refleksyjną, aby określić, co wydarzyło się podczas ćwiczenia. Następnie są proszeni o przeniesienie tych obserwacji na rzeczywiste okoliczności. W ten sposób uczestnicy mogą dokonywać stałych, skutecznych zmian w swoim zachowaniu.

Rekomendacje

Chcieliśmy ćwiczenia, które dawałoby poczucie rywalizacji, możliwość szybkiego myślenia, odporności, pracy zespołowej i zapewnienia zespołowi rozrywki po drodze. Nasz zespół był zaangażowany. Wyniki przetrwały, a członkowie zespołu, którzy zdobyli umiejęt

Skye London, People and Culture Manager
Artisan Recruitment

Team Assessment Tool Logo

Team Assessment Tool

Ten produkt idealnie nadaje się do przeprowadzenia omówienia po danej aktywności team building. Aby zwiększyć efekt uczenia się i uczynić to wydarzenie jeszcze bardziej sensownym, podsumuj swój event oddając głos uczestnikom poprzez naszą wyjątkową, personalizowaną aplikację. Team Assessment Tool przyniesie trwałe korzyści i wymierne efekty, wspierając integralność zespołu, indywidualny rozwój, kształtowanie nowych umiejętności, a tym samym napędzając wyniki biznesowe. Dowiedz się więcej



Poproś o wycenę