Making The News

Zespoły stosują umiejętności biznesowe odgrywając rolę zespołu informacyjnego

2 - 3 godziny
W pomieszczeniach zamkniętych i na zewnątrz
Sprzyja zdrowej rywalizacji
20 - Nieograniczone

Przebieg gry

Making The News… przez dwie do trzech godzin zespoły dosłownie stworzą „wiadomości z pierwszej strony”, w wyzwaniu team buildingowym, które wychodzi poza nagłówki i zawiera twoje prawdziwe przesłanie konferencyjne. To zabawne, dynamiczne i energiczne wyzwanie z zakresu team building wyprowadzi Twój zespół ze strefy komfortu i rzuci je w świat wydawnictw prasowych. Zadanie to brzmi prosto.

Wszystko, co zespoły muszą zrobić to stworzyć pierwszą stronę gazety, która informuje o przebiegu konferencji. Zespoły będą musiały zrobić znacznie więcej niż tylko ją opublikować. Uczestnicy będą musieli nadać nazwy swoim gazetom, napisać szereg artykułów, stworzyć rysunek, zaprojektować reklamę, a nawet napisać „prognozę biznesową”.

Będzie to potężne wspólne doświadczenie, które sprawi, że delegaci będą myśleć i mówić o tym, dokąd zmierza firma oraz które zostanie przez nich długo zapamiętane .

Wnioski rozwojowe

Zajmujące rozwiązanie dla utrwalenia treści konferencji lub zbadania istotnych problemów biznesowych. Making the News koncentruje zbiorową kreatywność na istotnych dla Twojej firmy faktach, takich jak zarządzanie zmianami, wizualizowanie przyszłości, potwierdzanie wartości firmy lub inteligentne kwestionowanie polityki i praktyk. Dobre zarządzanie projektem jest wymagane, aby sprostać napiętym terminom programu. Praca każdego zespołu jest prezentowana w trakcie ćwiczenia i może zostać przeniesiona z powrotem w miejsce pracy, tworząc drogowskaz dla przyszłych działań.

Pomysł na CSR

Ćwiczenie te często pyta uczestników o projektowanie wiadomości w przyszłości. Stanowi użyteczne narzędzie do eksploracji elementów własnego CSR: przewidywanie „jutrzejszych wiadomości” stanowi doskonałą podstawę dla uczestników do zbadania ich wpływu na środowisko oraz tego, jakie kroki można podjąć, aby utrzymać zaangażowaną politykę CSR.

Rekomendacje

Making The News to ekscytujący produkt do team building, który utrzymuje zespoły zmotywowane i zapewnia dużą satysfakcję. Doskonałe ćwiczenie do ulepszania pracy zespołowej, wyników biznesowych i innowacji.

Alison McLaughlin, Head of Learning and Development
Lane Crawford

Poproś o wycenę