Zobaczcie, jak to jest być zespołem, z pierwszych stron gazet.
Jak by wyglądałaby pierwsza strona gazety, podsumowująca wydarzenia w Waszej firmie? Making The News to dwu, lub trzygodzinne wyzwanie team-buildingowe, w którym zespoły dosłownie tworzą „wiadomości z pierwszej strony”, wykraczając daleko poza nagłówki. To zabawne, dynamiczne i pełne energii doświadczenie wyprowadza uczestników ze strefy komfortu i wprowadza w świat wydawnictw prasowych. Zadanie wydaje się proste, ale wymaga kreatywności: zespoły nadają nazwę gazecie, piszą artykuły, projektują rysunki, reklamy i prognozy biznesowe. Efektem jest mocne, wspólne doświadczenie, które nie tylko integruje uczestników, lecz także pobudza refleksję nad kierunkiem rozwoju firmy i zostaje w pamięci na długo.
Jak zespoły mogą kreatywnie podejść do wyzwań biznesowych i jednocześnie wzmocnić współpracę? Making The News to angażujące ćwiczenie, które pozwala utrwalić treści konferencji lub zbadać istotne zagadnienia firmy. Program koncentruje zbiorową kreatywność na kluczowych aspektach, takich jak zarządzanie zmianą, wizualizowanie przyszłości, wzmacnianie relacji z klientami oraz inteligentne kwestionowanie polityki i praktyk. Skuteczne zarządzanie projektem i czasem jest niezbędne, by sprostać napiętym terminom, a współpraca w zespole staje się kluczem do sukcesu. Efekty pracy prezentowane podczas ćwiczenia mogą być wykorzystane jako inspiracja do przyszłych działań, zmian, czy komunikacji z pracownikami i klientami.
Jest to również skuteczne narzędzie do eksploracji własnych działań w obszarze CSR. Wystarczy włączyć w nie przewidywanie, jak mogłyby wyglądać „wiadomości z przyszłości”. Redagując je, pracownicy będą mieć okazję, by przeanalizować swój wpływ na środowisko i zidentyfikować kroki, które warto podjąć, aby prowadzić zaangażowaną i odpowiedzialną politykę CSR.
Making The News okazało się czymś znacznie więcej niż zwykłą aktywnością – otworzyło nowy rozdział w naszej pracy zespołowej.
Podając swoje dane, wyrażasz zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych przez Catalyst Poland w celu udzielenia odpowiedzi na zapytanie oraz na otrzymywanie informacji handlowych i materiałów marketingowych, w tym ofert promocyjnych, na podany przez Ciebie adres e-mail. W każdej chwili możesz wycofać swoją zgodę. Szczegóły dotyczące przetwarzania Twoich danych osobowych znajdują się w Polityce Prywatności