Bean Around The World

Konkurencyjna gra handlu kawą

1.5 - 2 godziny
W pomieszczeniach zamkniętych
Sprzyja zdrowej rywalizacji/ Sprzyja współpracy
12 - Nieograniczone

Przebieg gry

W wyzwaniu Bean Around the World zespoły przejmują rolę handlarzy kawą, aby dostarczać regularnie produkt od producenta do punktu sprzedaży, a docelowo do wiecznie nieprzewidywalnego konsumenta. Zespoły zarabiają, kupując kawę od dostawców, handlując z innymi koncernami, a następnie sprzedając klientowi mieszanki kawy z zyskiem!

Od Kenii po Karaiby i od Brazylii po Borneo, aby odnieść sukces w branży kawowej, potrzeba doskonałej inteligencji rynkowej i fantastycznej obsługi, połączonej z możliwością szybkiego reagowania na ciągle zmieniające się trendy i gusta konsumentów. Zespoły kupują i sprzedają, aby zmaksymalizować swoje zyski, doświadczając obydwu stron biznesu. Gra rozgrywana jest przez okres 3 lat, a wygrywa koncern, który ma najwięcej gotówki pod koniec trzeciego roku.


Wnioski rozwojowe

Bean Around the World to konkurencyjna gra zespołowa, która koncentruje się na takich zagadnieniach, jak krótkoterminowy sukces kontra długoterminowa strategia, zarządzanie ryzykiem oraz negocjacje, w których nie ma przegranych. Ta eksperymentalna gra biznesowa została starannie skonstruowana, aby przełamać mentalność tunelową i zapewnić współpracę między zespołami pracującymi nad wspólnym celem.

Uczestnicy doświadczają zmieniających się tendencji rynkowych, budują łańcuchy dostaw i rozwijają rozumienie wymagań klientów. Ćwiczenie podkreśla znaczenie gromadzenia informacji, zachowań adaptacyjnych i zrozumienia rynków i wartości towarów.

Related Testimonial

Pomysł polegał na tym, aby nasi pracownicy przestali pracować na minutę, skupili się na potrzebach i dynamice zespołu oraz naostrzyli narzędzia, które pomogłyby im pracować wspólnie mądrzej i lepiej. Bean Around the World naprawdę osiągnął ten cel w zabaw

Training & Development Officer
TomTom

Poproś o wycenę