The Infinite Loop

Zanurz się w wirtualną rzeczywistość; poczuj bardzo prawdziwe doznania.

1.5 - 2 godziny
W pomieszczeniach zamkniętych
Sprzyja zdrowej rywalizacji
6 - Nieograniczone

Przebieg gry

Młody mężczyzna został wchłonięty w wirtualny świat gry, podczas przymierzania gogli VR, które kupił od podejrzanej firmy o nazwie The Odyssey. W czasie wyzwania zespoły przemieszczają się pomiędzy światem wirtualnym a rzeczywistym. Ich zadaniem staje się odszukanie wskazówek, które pomogą dotrzeć do zaginionego bohatera, a następnie sprowadzić go z powrotem do świata realnego. W czasie wyzwania jeden z członków zespołu zakłada gogle VR i zdaje bieżącą relację z wirtualnego świata, który widzi, podczas gdy pozostali członkowie zespołu szukają powiązań i wskazówek w świecie rzeczywistym. Do dyspozycji mają pewnego rodzaju rozwiązania w formie zestawu kluczy, które otwierają drzwi do różnych pomieszczeń za pomocą tzw. „Przewodnika Białych Kapeluszy”. To wszystko brzmi bardzo tajemniczo, a zarazem intrygująco! To jednak nie koniec tej misji. Kiedy już uczestnikom wydaje się, że osiągnęli swój cel, zostają przeniesieni na drugi poziom wyzwania, przemieszczając się przez te same pomieszczenia, tym razem wyposażone w bardziej skomplikowane zabezpieczenia… Cały czas na ekranie głównym dynamicznie prezentowane są postępy i ranking poszczególnych zespołów.

Wnioski rozwojowe

Celem gry jest zachęcenie zespołów do tzw. zdrowej rywalizacji. The Infinite Loop to innowacyjna gra biznesowa wymagająca przywództwa, współpracy i komunikacji w czasie rzeczywistym. Im sprawniej przebiega komunikacja pomiędzy światem wirtualnym i rzeczywistym, tym szybciej udaje się zrealizować cel tej niezwykłej misji. Gra daje mocne efekty rozwojowe w krótkim czasie, dzięki maksymalizacji zaangażowania uczestników. The Infinite Loop to uniwersalne i wysoce skuteczne narzędzie odpowiadające na problemy, z jakimi borykają się współcześnie firmy wykorzystujące zdalną współpracę pomiędzy zespołami.

Related Testimonial

Niesamowite! Mieliśmy już kończyć grę, ale zespoły były tak zaangażowane i zaabsorbowane, że chciały kontynuować grę.

Amdocs

Poproś o wycenę