Zespoły komponują swój własny i niepowtarzalny zapach perfum
W trakcie dwugodzinnej aktywności uczestnicy wcielają się w role kreatorów perfum, którzy próbują uchwycić esencję różnorodnych zapachów i stworzyć z nich nowe mieszanki. Efektem ich współdziałania ma być „zapach zespołu”, produkt doskonały i jedyny w swoim rodzaju – bo nie tylko urzekający, ale i oddający ducha zespołu, będący kwintesencją upodobań i charakterów wszystkich jego twórców. Dzięki temu wyrafinowanemu team buildingowi, oprócz ekscytującej zabawy, która wciąga zarówno panie, jak i panów, uczestnicy dostaną szansę, by na chwilę zanurzyć się w zmysłowym świecie zapachów i poznać prawa nim rządzące. Wygrana przypadnie grupie, której udało się stworzyć najbardziej niebanalny produkt i opracować innowacyjną strategię jego sprzedaży.
Łączy nas więcej niż myślimy, a doskonałym tego wyrazicielem jest zapach. Dzięki udziałowi w tym nietuzinkowym wyzwaniu, macie okazję sprawdzić, w jaki sposób pracować, by najlepiej odpowiedzieć na potrzeby Klienta, a także jak ważnym elementem w pracy zespołowej jest efektywna komunikacja. Przed skomponowaniem nowego produktu zespoły muszą zrozumieć emocje i motywacje, które rządzą rynkiem drogeryjnym, uczą się o tym rozmawiać i przekładać te spostrzeżenia na wartość dla Klienta.
Minęło dużo czasu, odkąd pomyślałem o fajce z tytoniem mojego dziadka. To było fascynujące i wciąż zastanawiam się, w jak moje poglądy różnią się od innych z powodu kultury i doświadczenia.
Podając swoje dane, wyrażasz zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych przez Catalyst Poland w celu udzielenia odpowiedzi na zapytanie oraz na otrzymywanie informacji handlowych i materiałów marketingowych, w tym ofert promocyjnych, na podany przez Ciebie adres e-mail. W każdej chwili możesz wycofać swoją zgodę. Szczegóły dotyczące przetwarzania Twoich danych osobowych znajdują się w Polityce Prywatności