Wizualizacja do wykonania!
Każdy zespół otrzymuje podstawowy składnik, lokalizację, typ klienteli i czas pracy ich Food Trucka. Posiadając wszystkie te informacje sąoni zobowiązani do wzięcia pod uwagę każdego aspektu biznesu: marki, specjalności kuchni, przystawek, prezentacji jedzenia i ustalenia cen. Następnie rozpoczyna się planowanie strategii, tworzenie i rozdzielanie odpowiedzialności. Potem uczestnicy mogą zabrać się do tworzenia ich Food Trucka. Koniec czasu! Zespoły prezentują swoje specjały zawodowemu kucharzowi. W międzyczasie sędziowie decydują, który biznes foodtruckowy jest najlepszy.
Food Truck to oparta na współpracy aktywność, która pomaga pracownikom w uczeniu się i ulepszaniu ich możliwości pracy jako zespół, skutecznej komunikacji i zarządzaniu czasem. Ilość i różnorodność zadań, które muszą zostać wykonane, zachęca uczestników do zrozumienia ważności planowania i organizacji. Pomaga to jednostkom rozpoznać swoje mocne strony i być odpowiedzialnym za rozdzielenie obowiązków oraz rozpoznać swoją rolę w całym procesie.